سلام خانوما توی بارداری درد پهلو طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره مخصوصا اگه نفخ و یبوست داشته باشی .حتما قدم بزن اب زیاد بخور

سلام منم درد دارم انگار داره کش میاد

اره من ک خیلی پهلو درد دارم
مخصوصا میخام پهلو به پهلو بشم خیلی درد میگیره
انگار میخاد بشکنه
عضله های نزدیک واژنم هم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه زندگیم 🥹 مامان معجزه زندگیم 🥹 ۴ ماهگی
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی