سلام خانما درد پهلو توسه ماهه بارداری طبیعیه؟

۱ پاسخ

اره عزیزم خوبه ماه درد داری سر زایمان برات آسون میشه منم خیلی ماه درد داشتم پهلو کمرم می‌گرفت

سوال های مرتبط

مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری