رفلاکس از چی میاد و تا کی ممکنه بگیرن بچها؟

۱ پاسخ

رفلاکس بخاطر کامل نشدن دستگاه گوارش بچه هاس بعد ار دو ماهگی بهتر میشه تا اخر ۴ ماهگی کامل از بین میره

سوال های مرتبط

مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی