قرص ستریزین اشکال نداره بخورم 😷🤒🤧

۵ پاسخ

من که سیتریزین ۵ دکترم گفت تو بارداری اگر مجبور شدی بخور
و خداروشکر هم کلا دو تا بیشتر استفاده نکردم .اما نگهداشتم مواقع ضروری بخورم
حالا شما خودت میدونی اگر قبلا داده و نمیخای بخوری. باخودت

نه نخور
منم الژی دارم قبلا روز یدونه استفاده می‌کردم ولی توبارداری اصلامجاز نیست

مجاز نیست میتونی انتی هیستامین بخوری

نه عالیه برا عطسه و آبریزش .اما روزی یکی بیشتر نخور ...

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری