ماماما قرص دمیترون اشکال نداره بخورم

۸ پاسخ

نه بخور

منم چندروزه با تجویز دکتر شروع کردم میخورم فقط همینه نجاتم میده ولی سعی میکنم شبی نصف بخورم

من هنوزم میخورم

من هنوزم میخورم

برای من ننوشت دکتر اوایل بارداری گفت زیر ۱۲ هفته اصلا تجویز نمیکنم.ب۶ میخوردم

من هنوزم میخورم ولی بامشورت دکتر

من که میخوردم ولی با دکترت مشورت کن

نه بخور من تا آخر ۴ خوردم دکترم گفت بخور وگرنه میمردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری