خوردن زولبیا بامیه تو ۳۶ هفته ضرر نداره؟

۷ پاسخ

اگه قند داری نخور

نه شیرینی چه ضرری میتونه داشته باشه؟
مگر اینکه دیابت داشته باشی

زمان بارداری هرچیزی به اندازه بخوری ضرر نداره فقط نباید زیاده روی کرد

قند نداشته باشی نه

نه عزیزم بخور نوش جونت

نه گلم اگه قند ندارید واسه چی ضرر داشته باشه

ن ج ضرری

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ روزهای ابتدایی تولد