سلام خانوما منم سزارین شدم 😍

۴ پاسخ

مبارک گلم

چجوری بود از عمل و درداش بگو

مبارك خوشبحالت راحت شدي❤️ميگم حين عمل دردي احساس نكردي؟؟؟ترسناك نبود؟؟

به سلامتی چجوری بود؟

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو مامان حلما کوچولو ۳ ماهگی
مامان سهیل ودخملی😍 مامان سهیل ودخملی😍 ۶ ماهگی
مامان پرنساو آرسام😇 مامان پرنساو آرسام😇 ۱۴ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان لنا بانو مامان لنا بانو ۱۰ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۵ ماهگی