سلام خانوما منم بستری شدم برا سزارین

۴ پاسخ

بسلامتی ان شاالله

به سلامتی نی نی رو بغل کنی🌸

واس منم زیادنمونده اگ خدابخواد منم تقریبا یک ماه دیگه میشم به هفته الان شما

سلام ان شالله به سلامتی زایمان ونی وبچتو بغل بگیری

سوال های مرتبط

مامان پناه✨ مامان پناه✨ ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانوم🧸🎈 مامان پناه خانوم🧸🎈 ۸ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان جیگرمامان مامان جیگرمامان ۱۰ ماهگی
مامان آناشید و آنیل مامان آناشید و آنیل روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی