منم بستری شدم برا فردا سزارین😍😍

تصویر
۱۱ پاسخ

من عکسو دیدم بدنم لرزید استرس گرفتم

به سلامتی آجی بی درد عمل بشی آجی😍
بعدش بیا بگو برامون بیمارستان و پرسنلش خوب بودن .منم میخوام تامین عمل کنم

خدا نکنه عزیزم

بسلامتی ودل خوش،التماس دعا
منم توهشتم ماهم برام دعاکن🙏😊

مبارک باشه عزیزم انشاالله بسلامتی کوچولو تون بدنیا میاد

چرا یروز زودتر بستری میکنن؟

به سلامتی
چند هفته ای دقیق؟

کدوم بیمارستان هستی؟

بسلامت عزیزم

چرا یه روز قبل مگه صب زود نباید رف

عه چقدر زود پس

سوال های مرتبط

مامان پناه✨ مامان پناه✨ ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانوم🧸🎈 مامان پناه خانوم🧸🎈 ۸ ماهگی
مامان آناشید و آنیل مامان آناشید و آنیل روزهای ابتدایی تولد