۳۲ پاسخ

سزارین سخته ؟

انشاالله بسلامتی بقوربان 🥹💞🐣

پرستو چبووو نجاتت بووو

الهییییی مبارکههه

ایشلا بسلامتی جوجوکت ل باوش گری

ای بقوربان ایشالله خدای گوره دری بخیرت له بکاتوه به سلامتی له باوشتی گری

له بیمارستان بوکانی ؟

ای عازیزکم😍😍
ان شاالله به سلامتی 😘

بسلامتی پرستو جیان😍❤️

چن خوشه
نقشه به له منیش مانگکی دی ایشلا😍😍😍

بسلامتی گلم التماس دعا

انشاالله ب سلامتی نجاتت بیه😍🥰

ب سلامتی هر ل بوکان نی .دکتر کت چیه؟

انشالله به سلامتی و لش ساغ نجاتتان بی

به سلامتی باشه عزیزم برای منم دعاکن .

به سلامتی و خوشی ان شاءالله

بسلامتی پرستوجیان انشالله ب ساغوسلامتی ل باوشی دگری

خدا دری بخیرت لبکاتوه انشالله به سلامتی دینوه

ان شاءالله بە سەلامەتی نجاتیت دەبێت و لە باوەشی دەگری🩷

ب سلامتی باشه انشالله ب خوبی خوشی دختر نازتو بغل کنی...چرا اینقدر زود گلم

به سلامتی بغل بگیری عزیزدلم برا منم دعا کن پسرمو سالم به موقع بغل بگیرم

خوشبحالت عزیزم😍😍😍❤️
انشاالله منم همچین روزی رو ببینم😍
مطمئنم الان خوشحال ترینی

انشالله به سلامتی عزیزم

به سلامتی عزیزم 😍❤️
انشالله با دل خوش بغلش کنی و برگردید خونتون❤️‍🩹

بسلامتی گلم استرس نداریییی

بسلامتی ♥️

بسلامتی عزیزم دعا کن منم زودتر زایمان کنم راحت شم فردا روز تولد شوهرمم هست😁

بسلامتی عزیزم.ولی چرا تو۳۶هفته ؟

انشالله بسلامتی عزیزم واسه ما هم دعا کن به هفته های شما برسیم🥲❤️

ان شاءالله بسلامتی و دلخوش
دعا کن برام

ب سلامتی عزیزم 😍

چرا زود عزیزم؟

بسلامتی عزیزم 🥹

سوال های مرتبط