برای سونو ان تی کی باید چیزه شیرین بخورم؟
مثانه باید پر باشه؟

۷ پاسخ

سلام شیر کاکائو،من نیمه پر برام سونو رو انجام داد چیزی هم نگفت که خالی باشه یا پر ولی خالی باشه بهتره برای طول سرویکس رو بهتر مشخص میشه

اگه رفتی سونوگرافی خودشون بهت میگن برو یه چیز شیرین بخور و مثانه باید خالی باشه

نیم ساعت قبل
نوشابه مشکی خیلی خوبه
شکمتم سیر باشه بهتر تکون میخوره

همون نیم ساعت قبل سونو. مثانه هم باید خالی باشه

بعصیا میگن شیرینی بخور بعصیا میگن تاثیر نداره فعلا
ولی نیاز نیست مثانه پر باشه

سلام و روزت به خیر
خیر مثانه نیازی نیست پر باشه
قبل از رفتن به اتاق سونوگرافی نیم ساعت قبل شروع کنید خوراکی شیرین بخورید

قبل ازینکه بری داخل برای سونو
مثانه رو هم خودشون میگن پر باشه یانه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ویکم بارداری