۸ پاسخ

اره همیشههه ولی این ماه ک اسپرین خوردم ن

من تا دوماه پیش ارع
ولی الان ن

آره من خیلی ... مدامممم در حال لخته هستم جگری رنگ....
تمام روز پریودی لخته دفع میکنم ...

گاهی طبیعیه دیواره رحم یکباره میریزه
ولی برسی بشه بهتره

اره عزیزم

اره.

آب زیاد بخور

بله

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری