چ اسمای قشنگی دقیقا میخام اسم دوقلوهام بزارم🤣😍😍😍
چه باحال واکسن ۲ ماهگی و ۱۸ ماهگی بچه ها با هم افتاده😄
من امروز واکسن ۱۸ ماهگی زدم انگار نه انگار
بچه مثل روزای قبل داره بازی میکنه و خوشحاله
اصلا اذیت نمیکنه😅
واکسن دوماهگی عزیزم اذیت کننده نیس اگ هر۴ساعت استامینوفن بدی اوکیه.
من دیروز واکسن چهارپاهگی آرشانو زدم بچم نمیتونست پاهاشو تکون بده خیلی گریه کرد واذیت شد واکسن چهارماهگی سخته.
گلم خواهر زاده های منن دوقلوان دقیقا اسمشون رادین و رادمهرالبته ۶سالشونه🥰🫠
خدا بهت قدرت و تحمل بده عزیزم
من تو یکیش موندم
واقعا خدا قوووت
خوب کردی عزیزم
اینطوری خیالت راحت تره
انشالله سبک باشه براشون
من ایشالله یه بار باهم میبرم راحت شم
پوووفففف تازه داشتم راحت میشدم از واکسن باز شروع شد🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.