واکسن هردوشون ی جا بزنی بعد هردو شروع میکنن ب گریه کردن اذیت کردن مخای کدوم رو نگه داری ی روز اینو ببر بعد دو روز اون یکی بچتو
واکسن ۱۸ ماهگی خیلی سنگینه
اصلا هر دو با نبر خیلی اذیت میشی
دردش زیاد بچه اذیت میشه
واکسن ۱۸ ماهگی والا سخت نبود
منم واکسن ۱۸ ماهگی پارسا و ۴ ماهگی پاشا رو باهم زدم . خداروشکر خیلی اذیت نشدم
واکسن ۱۸ ماهگی هم اینقدری که ازش یه غول ساختن سخت نیست عزیزم ایشالا که واسه دوتا فسقلی راحت بگذره
آخی عزیزم
شیر به شیر خیییلی سخته منم هلاکم ..
واکسن ۱۸ ماهگی سنگینه دو ماهگی هم که بچه بی قرار میشه اذیت میشی دوتاشون با هم
عکس دختر و. پسرتو میزاری گلم؟
ارع خیلی سخته بچه عات فاصله سنی شونم خیلی کمه
یکم شیر خشک بده میخابه
نهه با هم نبر اذیت میشی
فکر کنم دوتا باهم خیلی سخت باشه کاش جدا میبردی🥲خدا بهت قوت بده عزیزم
توکه اینجوری بود چه دلی داشتی پشت سرهم اوردی ابجی
ببرش حموم بزرگه رو میخابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.