من میدم خوبه ولی فک کنم خیلی شکمش به کار میاره همین که میدم ازاین طرف شکمش کار میکنه
منم میدم ولی ببلاک ای ار
قیمتش با کدملی ۱۱۶
آزاد ۲۵۰
منم ببلاک میدم بدک نیست
یبار آزاد ۲۴۰ گرفتم ولی هر سری شوهرم میره میگیره من نمیدونم
برای دختر من یبوست آورد
آره منم ببلاک میدم خوبه
من از اول ببلاک میدم خوبه
من از اول ببلاک دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.