۴ پاسخ

وای اره یچی بین حلق و بینی ام هس انگار .
انقد تلاش میکنم اخرش خلط خونی میاد بیرون

آره عزیزم اوایل بیشتربودالان یکم بهترشده

اره انگار داغه 🙂🥲

وااااای منم. بعد حالت تهوع یکم خوب میشه ولی همین ک چیزی میخورم باز اون حس رو میگیرم

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌وششم بارداری