فرنی چطور درست میشه؟

۴ پاسخ

اگه شیر خودت میخوره شیرخودتو بدوش با آرد برنج قاطی کن بزار رو شعله ملایم هم بزن تا غلیظ بشه
اگه شیرخشک میخوره
از قبل با آب ولرم آماده کن بعد بریز تو ظرف و با آرد برنج قاطی کن و بزار رو شعله ملایم تا غلیظ بشه
.
من برای اینکه یه قاشق غذا خوری بدم به دخترم
یه پیمانه شیرخشک با ۳۰ سی سی آب قاطی میکنم
بعد یه قاشق چایخوری هم آرد برنج میزنم
غلیظ که بشه تقریبا یه قاشق غذا میشه
.
بعد با پوره میوه ها یا سبزیجات هم گاهی قاطی میکنم برای تنوع و بهش میدم

من برنج نیم دانه رو شستم گذاشتم کنار بخاری خشک شد آسیاب کردم نبات رو هم پودر کردم یکم نبات یکم برنج آسیاب شده با آب میزارم بپزه بعد بادام یا سیب ،موز ،کدوحلوایی پخته و پوره شده قاطی میکنم

ب راحتی
شیر خشک اگه میگید درست کن بزار رو گاز ی قاشق آرد برنج بریز قشنگ هم بزن یک دست بشه تا جایی هم بزن ک یکم خودش ببنده

تاپیکامو ببین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته هفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی