ضربان قلب تو آنتی ۱۳۰ باشه دختر یا پسر

۱۴ پاسخ

ب ضربان قلب ربطی ندارههههههه😂

من سر بارداری اول 155 بود پسر بود نینیم

نه عزیزم پسره ۱۳۰ من خیلی قبول دارم چون تجربه دارم

ربطی به جنسیت نداره بخدا

دختر پسر من ضربانشون اندازه همه

میگن زیر ۱۴۰ پسرع خود ۱۴۰ چیه🤣

من ۱۸۰ بود پسر بود بخاطر استرس خودم

مال من همین بود دختر شد

بعضی ها میگن ضربان قلب زیر ۱۴۰ ۱۵۰پسر بالا ۱۵۰ دختره

من چند جا خوندم که میگن ضربان قلب زیر 140 باشه جنین پسر میشه بالای 140 باشه دختر میشه ،
البته که میگن ربطی به ضربان قلب نداره

پسره فک کنم

پسره

ربطی نداره

ضربان قلب ربطی به جنسیت نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا هفته هجدهم بارداری
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو راهی مامان تو راهی هفته نوزدهم بارداری