شربت لیکوزینک واسه اشتهاخوبه؟

۶ پاسخ

اره خیلی خوبه

اگه اشتها نداشتنش بخاطر کمبود زینک باشه بله خوبه

من لیکومیون میدم تازه شروع کردم خداکنه خوب باشه

عالیییی

بله من دارم میدم خیلی تاثیرش خوب بوده

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلا مامان جیگر طلا ۲ سالگی