خانما هم هفته
شما درداتون چجوریه ؟! اصن درد دارید!؟

۸ پاسخ

من درد ندارم کلا هفته های ۴ و ۵ یکم درد پریودی و کمر داشتم بعد اون قطع شد . الان فقط تهوع و حالتاش... با دوتا دارو یکم کنترل شد اما بازم هست

نه خداروشکر من تا الان هیچ دردی نداشتم
فقط پاهام یخ میزنه ک اونم دائم‌جوراب پامه

هنوز درد پریودی ولم نکرده متاسفانه

من زیردلم احساس سنگینی میکنم😖

اره مثل پریودی

تهوع دندون درد گلو درد تنگی نفس تنبلی

من نه فقط امروز دوساعت سرپا بودم یکم دل و کمرم درد اومد با استراخت خوب شد

من کمرم خیلی درد میگیره هی کمتر میشه هی زیاد

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لنا مامان لنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد