خانوما انومالی رو کی برم؟میتونم هفته ی دیگه ام برم؟

۹ پاسخ

شما باید از دکترتون بپرسین اینجا هر کی یچیزی میگه معمولا ۱۸ هفته رفتن همه

دکتر ب من گف ۱۷ هفته برم حالا ببین دکترت چی میگ نظر و تشخیص دکتر مهمه عزیزم

اصولا ۱۸هفته میرم من تازه امروز ازمایشmomدادم جوابش بیاد ببرم دکتر انومالی بنویسه برام

خواهش میکنم عزیزم من می‌خوام ۱۹ هفته برم کامل تره

۱۸ هفته برو

بعد ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته میتونی بری

من ۱۸ هفته رفتم یعنی دیروز

زوده عزیزم به من ک گفته اوایل بهمن برم

زوده
۱۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان کیمیا و تودلی مامان کیمیا و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیل🩷🫀 مامان نیل🩷🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری