۱۳ پاسخ

عدسی/نون و ارده شیره هم خوش مزه هست هم گرمیه مقوی حاضریه/املت/واجب نیست حالا برنج و پیچیده کنی همسرت باید درک داشته باشه که پریودی

دمپختک

یه دونه شیاف دیکنوفناک بزار به نیم ساعت بخواب دیگه از درد خبری نیست

تخم مرغ😂😂

منم پریودم شام ندارم😑

عدسی مقوی و رااااحت

تخم مرغ آبپز و سیب زمینی آبپز
وقتی درد داری استراحت کن گلم نیاز نیست همیشه بهترین غذا مهیا باشه 🥰

دم پخت عدس یا ماش

منم پریود شدم سوپ درست کردم😢🥴😫

سیب زمینی سرخ کن 😁

نون و پنیر

تخم مرغ بخورین
مگه مجبوری چیزی درست کتی

لوبیا پلو

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهرشاد 🥹🫀 مامان مهرشاد 🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی