۴ پاسخ

من تحت رژیم و فلان بودم باید از سه ماه قبل پریودی میزدم سه روز مختلف دو خط افتاد چرت هست اصلا به این توجه نکن علائم خودن

کیت اشتباه خیلی داره خود دکترم گفت دقیق سونو هست

سوال منم هس عزیزم 🤔

فلیکول نداری یعنی اصلا تخمک‌گذاریت صورت نگرفته تنبلی شاید داشته باشی منم مثل تو هستم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری