رابطه بعد سزارین درد داره بیشتره یا طبیعی ؟؟

۳ پاسخ

با سزارین اولش یکم درد داره چون رحم رو کشیدن به طرف بالا انگاری کش میاد من اینجوری بودم نرم نرم باید بزنی اروم اروم تا جا باز کنه

نه اصلا

قبلا باردار بودین نینی به دنیا آوردین؟

سوال های مرتبط

منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری