من تجربه طبیعی داشتم ولی اصلا اصلا به هیچ وجه نمیخوام تکرار بشه قطعا سزارین
هزاران بار سزارین😁
تا ابد طبیعی ممنوع من طبیعی شدم مردمو زنده شدم سه روز بستری شدم سه واحد خون بهم زدن مرگمو دیدم خدا اون دردو نصیب دشمن ادم هم نکنه اپیدورال هم زده بودم الانم بعد یک سال جاش درد میکنه
سزارین مثل درد طبیعی نیس
من سزارین هم با بیهوشی بودم هم با بی حسی،بی حسی خوبیش اینه که همه چیو میبینی بچه وقتی از دلت میارن بیرون همون لحظه نشونت میدن ولی خب چون همه چیو میبینی و میشنوی استرس هم داره،بچه دومم بیهوشی بودم همش فکر میکردم بچم عوض نشده باشه😅😅😅
بعدشم همش خوابم میبرد
سزارین خیلی خوب بود سردخترم
اصلا درد نداره سوزنش اصلا
سزارین با بیهوشی بگو دکترت واست انجام بده
من طبیعی تجربه نکردم ولی طبیعی اسمش روشه دیگه
سزارین هم سخته والا من ب شدت اذیت شدم هر بار
شما که اهوازی کدوم متخصص بنظرتون خوبه؟
فقط و فقط سزارین با بیهوشی همین و بس 😁😁
هر کدومش یه عیبهایی داره من خودم سزارین دچار چسبندگی میشی طبیعی هم یک سری عیبها داره یک سری مزایا
هر دوتاش درد خودشونو دارن، امپول بیحسی هم دردش یه لحظه س زود بیحس میشی زیر ۳۰ثانیه
طبیعی خب بهتره اگر ورزشای بارداری رو انجام بدی و لگنت آمادگیشو داشته باشه
طبیعی با این امپولای بی حسی زیاد درد رو احساس نمیکنی سزارین سختیای بعدش رو داره طبیعی خیلی بهتر
سوزن بیحسی هرگز و ابدا 🥲🥲
برگردم عقب سزارین عالی بود برام دختر خالم. طبیعی هزاران بیاره میگه طبیعی بسته به دردت تحمل بدنت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.