خانما چند هفته معلوم میشه سزارینی هستیم یا طبیعی؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

هفته 33 که سونو میدی فک کنم میگن ک سفالیک هستی یا بریچ

مگه خودت انتخاب نمیکنی؟!🤔

تا هفته ۳۸ممکنه بچه بچرخه عزیزم

32هفته باید بری سونو وزن تا بهت بگه

سوال های مرتبط

مامان رضوانه مامان رضوانه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان ۳ ماهگی
مامان لیلا مامان لیلا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری