خانوما آیا سزارین درد داره یا طبیعی؟

۷ پاسخ

هرکدوم درد خودشو داره
طبیعی قبل زایمان درد داره
سزارین بعدش
بنطرم هرچی بدن بطلبه همون بهتره
من خودم طبیعی ترجیح میدم

سزارین بدتره

من اصلا تحمل درد ندارم احساس میکنم نمیتونم واسه طبیعی دوام بیارم دق میکنم ... سزارین رو انتخاب میکنم

متاسفانه جفتش درد داره فقط نوع درداش فرق داره

هر دو درد خودشو دارن عزیزم بستگی ب تحمل درد خودشو داره

هرکدومشون سختی خودشو داره

مشخصه سزارین دیگ
بعدازسزارین درد داری بخاطر بخیه ها

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ☔️بَرفی🌨🌈 مامان ☔️بَرفی🌨🌈 هفته شانزدهم بارداری
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری