خانوما آیا سزارین بی حس می‌کنند یا بیهوش

۱۱ پاسخ

من بی حسی بودم خودم داشتم ساعتو نگاه میکردم ببینم چقد طول میکشه تابچه رو در بیارن😂

من بیهوش بودم

بی حس

فک کنم بی‌حس میکنن چون توی فیلم زایمان زن داداشم چشماش باز بود

بی حس

هردوش میشه بستگی ب طرف داره

بی حس🥹

هردوش
بستگی به بیمار داره
بعضیا ترس از عمل دارن بیهوش میکنن ولی بعضیا نمیترسن بی حس میکنن

ولی بی حسی خیلی بهتره برای بعد عمل

البته موقع زایمان سزارین حتما پمپ درد بگیر خیلی خوبه

بی حس

بی حس

بی حس

سوال های مرتبط

منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری