خانوما بی حسی سزارین درد داره

۷ پاسخ

من ک وقتی بهم زد از تموم درام راحت شدم تازه خیلی خوبه

نه اصلا حواست نمیشه

نه اصلا

ن اصلن

بخدا آنقدر منو از بی حسی سزارین ترسونده بودن که وقتی دکتر میخواست بی حسم کنه از ترس فشار خونم رفته بود بالا. ولی فقط در حد یه نیش پشه بود دردش. حتی از آمپول عضلانی باسن هم دردش کمتر بود

نه اصلا

نه متوجه نمیشی

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سیزدهم بارداری
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری