دوستان شوید ضرر داره یا نه ؟

۸ پاسخ

شوید فک کنم چون قاعده اوره میگن کمتر مصرف بشه

گفتی شوید دلم هوس شوید کرد😂

نه عزیزم من که تو غذام استفاده میکنم از ماه اول تا الان

من شوید پلو با ماهی خیلی دوس دارم

نه زیاد ک مصرف ندارم میخواستم شوید پلو درس کنم واسه همین پرسیدم

اره گرمی هست شوید نباید زیادمصرف شه...

نه عزیرم هر چیزی به اندازش مجازه فقط زیاده روی نباید کنیم.
استیک و تخم مرغ نپخته
فست فود
غذای کنسروی
اب هویج اینا بهتره مصرف نشه بقیه چیزا در حد تعادل مجازی.نوش جونت🤩

اره گلم گرمه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 ۷ ماهگی
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری