دارو برای آبریزش بینی داریم چی هس؟

۳ پاسخ

برای نوزاد قطره پلارژین
برای خودت سیتریزین یا انتی هیستامین
انتی هیستامین اگه شیر میدی خوب نیس

برا نوزاد اسپری فقط

واسه خودت؟ اگه واسه خودته نئوتادین

سوال های مرتبط

مامان راستین 👩‍🍼 مامان راستین 👩‍🍼 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان کیان 💙 کارن مامان کیان 💙 کارن ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی