مامانا از کی بیسکویت مادر دادین بچه هاتون

۲ پاسخ

بهتره فعلا ندید، هرچه دیرتر قند و چربی بخورن بهتر! اصن در بیسکوییت مادر ماده ی مغذی ای وجود نداره که نگران از دست دادنش باشید

تا یک و نیم سالگی اصلا ازین چیزا ندادم.کسی هم به بچم میداد بدون رودربایستی بهش میگفتم بار آخرت باشه!!!
بعد۱.۵سالگی گاهی؛ بیسکوییت و کیک و این چیزا ماهی یکبار اونم کسی براش میخرید میدادم کمی بخوره.

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی