ترشح بی رنگ همراه با درد زیر دل تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

من داشتم

سلام دوستان من ۱۲هفته م هستش خون ریزی گرفتم دکتر برام آمپول پروژسترون و شیاف پروژسترون نوشت آمپول هارو زدم شیاف هارو هم دارم استفاده میکنم بهتر شدم خون ریزیم قطع شد
بعد دوروز یه لکه قهوایی موقعی که توی دستشویی خودمو خشک میکنم میبینم یعنی طبیعی هستش یا خطرناکه

منم تو هفته شما حتی الان هم گاها ترشح شفاف دارم

اره عزیزم منم داشتم

آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۳ ماهگی
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشا مامان آرشا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وششم بارداری