۵ پاسخ

من که دعا میکنم تا 40 برم چون برای بچه بهتره

من من تو هفته تو میخام زایمان سزارین کنم میگم زوده نگران بچم تو دلت میخاد زودتر زایمان کنی واستا سر موقعش مشکلی نداری نی نی خوب رشد کنه

هرکی یجوریه

من ۳۹ هفته ام هست هنوز از هیچی خبری نیست و دهانه رحمم کاملا بسته اس😂

تا ۴۰ هفته جا داری هنوز زود

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری