خانما پیش دبستانی اجباریه؟

۶ پاسخ

والا خواهرم مدیر دبستان هستن گفت پیش ۱و۲ هردوتا اختیاریه

آره پیش ۲ اجباریه

پیش ۱ نه
ولی پیش ۲ آره
ولی دختر من الان پیش ۱ میره

اصلن اجبار نیست

اره اجباری هس پیش دو از سال ۱۴۰۵

الان نه سال دیگه فکر کنم اجباریه ولی خب من آروینو میفرستم پیش یک الان دوماهی هست که میره مهد

سوال های مرتبط