۴ پاسخ

بازی نکردن باهاش یه دلیل

برای سنش هست لجبازی و عصبی بودن

اقتضای سنشه من تقریبا هر بچه ای همسن پسرم دیدم مادرش میگفت پرخاشگر و کنجکاویش خیلی زیاد شده

گوشی دستش میدین

سوال های مرتبط

مامان آنیسا ؛پرنسا💋 مامان آنیسا ؛پرنسا💋 ۳ ماهگی