۳۵/۸هسش تب دخترم پایینه ینیَ1

۱ پاسخ

۳۷ و نیم ب بعد تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۴ ماهگی
مامان مُعاذ مامان مُعاذ ۹ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی