عزیزم بچه شما ۱ ساله هست
تشخیص بیش فعالی بعد از سن مدرسه و فقط و فقط توسط روانشناس یا روانپزشک انجام میشه
هییییچکس حتی معلم بچه حق لیبل زدن به بچه نداره
تازه تو میخوای بهش داروی بیش فعالی بدی؟؟؟؟؟؟
بچه یکساله الان داره دنیاش رو کشف میکنه اگر فعالیتش زیاده این کاملا طبیعی هست چرا فکر میکنی بیش فعال هست
پسرمن یه دقیقه اروم یه جابند نیست همش دنبالشم و ازاین بابت هم خداروشکر میکنم
بعدم بچه بیش فعال الان ک مشخص نیست
بیش فعالی زیر سه سال تشخیص نمیگیره ،بعد از سه سالگی روانپزشک برات مینویسه اونم اگه بیش فعالیش تایید بشه.
عزیزم بچه یکساله شما پیش فعال نیست شما زود وارد مرحله بعدی شدی این بچه داره روند طبیعی طی میکنه
عزیزم دکتر باید بنویسه
شربت آتنتالین
مگه بچت چندساله؟؟
پیش فعالیت از ۲سالگی به بعد نشون میده شاید بچت شیطونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.