۵ پاسخ

اگر شربت یا قرص میدی برای رفلاکسش اره عزیزم چون اسید معده اذیت نمیکنه راحتتر غذا میخورن

برعکس پسرمن نمیخوره

نه برعکس نمیخورن

والا دختر من رفلاکسی بود نمیخورد

فقط شیر میخورد

والا دختر من رفلاکسی بود نمیخورد

فقط شیر میخورد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری