۲ پاسخ

من کدو حلوایی رو پوره می‌کنم و میریزم تو فرنی پودر هل و دارچین و گلاب هم میزنم بهش تازه گاهی با سیب یا هویجم ترکیب میکنم مزه بهشت میده

من تو تایپکم هس ببین همینو میگی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی