من میبندم پسرمو چون شبا مایعات زیاد میخوره مث اب چایی شیر ابمیوه تاصب خیلییی میشاشه مجبورم تایاد میگیره ببندمش
عزیزم درخواست میدی❤️
من یه هفته بستم بعد دیدم دو شبه پوشکش خشک میمونه تا صبح دیگه نبستم
من شبا پوشک میکردم تو خواب
سلام عزیزم من ک باز میذاشتم بقیرو نمیدونم دوشب اولو فقط بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.