۵ پاسخ

من میبندم پسرمو چون شبا مایعات زیاد میخوره مث اب چایی شیر ابمیوه تاصب خیلییی میشاشه مجبورم تایاد میگیره ببندمش

عزیزم درخواست میدی❤️

من یه هفته بستم بعد دیدم دو شبه پوشکش خشک میمونه تا صبح دیگه نبستم

من شبا پوشک میکردم تو خواب

سلام عزیزم من ک باز میذاشتم بقیرو نمیدونم دوشب اولو فقط بستم

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی