یک ساعتگی و چهارماهگی 🥰 😅

انقد واسه اون لک های قرمز ترسیدم😵‍💫

تصویر
۹ پاسخ

ای جان ماشااالله

وای از بچه من همون نیم ساعت اول ی عکس گرفتم من فقط ی نگاه تو اتاق عمل کرده بودمش بعد عکس رو دبدم گفتم این چیه من زاییدم😂 انگار خمیر نون رو با سوزن براش خط کشیده بودی جای چشم ی دهن بزرگم باز کرده بودی آنقدر پف داشت ک نگو 😂 چون در حال گریه گرفته بودن بد افتاده بود

ای جان دلم خدا حفظش کنه عزیزم ماشاالله ❤️

ماشالله 😍😍

ترس نداره ک‌چنگ انداختن بچع منم‌داش

تصویر

عزیزم🥹❤️
اون لک قرمز براچی بود

ماشالا چقد نازه
یک روزگی پسر من خوش قیافه نبود😅

چیشده بود

ای جانممممم عزیزم ماشاالله چقدقشنگه خداحفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۹ ماهگی
مامان علیسان وشاهان مامان علیسان وشاهان ۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۹ ماهگی