۸ پاسخ

حتما با خودت آب یخ ببر پودر رو با اب خیلی یخ قاطی کن تا اون مزه شیرینی بدی که داره رو متوجه نشی
البته اگر مثل من بد دارو هستی

ممکنه ۴ مرحله ای باشه که سه ساعت طول میکشه ممکنه دو مرحله ای باشت یک ساعت طول میکشه

عزیزم بستگی داره دکتر برات چی نوشته باشه برای همه یکسان نیست

من تاپیک زوم براش بخون

منم دیروز دادم این ازمایشو.خیلی تو فکرش بودم ولی خداروشکر اصلا سخت نبود.چون ویارم شیرینه و تشنم بود شربتو سریع خوردم خیلیم بهم چسبید

اصلا سخت نیس جوری ک‌میگن
فقط شربت رو خوردی سعی کن زیاد تکون نخوری یه ساعت اول رو تا حالت بد نشه بخاطر شیرینی شربت
وگرنه اصلاااا سخت نیس

منم از دیشب ناشتااک منتظرم شوهرم بیدارشه ببرتم از تشنگی هلاکم

اره عزیزم اصلا ازمایش سختی نیست یکبارقبل محلول دوبارم بعد محلول خون میدی
محلولم مزه اب پرتغال خیلی شیرین میده

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامی مامان سامی ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد