۸ پاسخ

فاموتیدین و پنتوپرازول مجازه ولی با تجویز پزشک

نه توش ارام بخش داره خوب نیست

ب من فاموتیدین ۲۰ داده دکتر سوزش معده دارم من ولی شربت لاکسی ژل هم میخورم

دکتر من فقط فاموتیدین 40و شربت معده گفت میتونی بخوری تا اخر بارداری مجازه

نا فامیتادین ۲۰ بخور

معدم خیلی درد میکنه دهنم مزه خون میده

نه خوب نیس
من زدم گوگل نوشته بود بارداری نباید بخوری

نه نباید بخوری
برا معده فقط شربت المینیوم ام جی میشه خورد
دیگه هیچی
البته دکتر گفته بازم نمیدونم😁

سوال های مرتبط

مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۵ ماهگی
مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اسرا وتودلی🎀 مامان اسرا وتودلی🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری