۳ پاسخ

استراحت کن
شاید دردای کاذب باشه
وقتی درد کاذب باشه، با استراحت رفع میشه
ولی درد زایمان با استراحت خوب نمیشه، بدتر هم میشه

خودت برو یه دوساعت معاینه میشی و میای اگه نگهت داشتن و وقتش بود اونوقت زنگ بزن شوهرت

برو زایشگاه که معاینت کنه

سوال های مرتبط