۵ پاسخ

من ۳۲هفته ۲۱۸۰بود ۳۸هفته دو روز زایمان کردم ۳۱۰۰شد

توی 37 هفته و 5 روز برای سزارین بچه هنوز نارس هست ؟

ماله من ۳۴ دو و پنجاه بود ۳۶ دو و نهصد
۳۷ و شش روز ک بدنیا اومد ۳۳۵۰ بود
سونو بالا پایینم نشون میده
نگران نباش خوبه وزنش

تقریبا یک کیلو اضافه میشه

من تا۴۰شد۳۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی