۷ پاسخ

شیرتو بدوش بریز تو شیشه بذار یخچال

حتما شیر تو بدوش که تب مار میکنی اذیت میشی

سینت با شیر دوش بدوش ماساژ بده نذار خیلی سفت بشه اگه شیردوش دستی جواب نداد حتما برقی فک کنم بیمارستان کرایه میده
تب شیر میکنی

برو بیمارستان شیردوش برقی دارت

بدوش ببربده بهش معمولا تو ان ای سی یو شیر دوش برقی هم هست

شیرتو بدوش بنظرم

بدوش شیرتو

سوال های مرتبط