۱۰ پاسخ

من از این هفته گفته هر دوهفته بیا ماه آخر هر هفته

سلام من رفتم

من که گفت هر هفته بیا ،و دارم میرم

نه من دیگه مطب نرفتم بیمارستان رفتم چون طبیعی دکترمم فقط بیمارستان نور میاد اونم خصوصیه نمیرم

دو هفته یکبار

من ک نرفتم بابا اخرین بار ۳۶ هفته رفتم

من که نرفتم
دلیلی نداره

دکترت کیه؟

من هر دو هفته یبار میرم

دکتر من گفت مشکلی نداری ۲هفته یه بار یا ۳هفته یه بار بیا
من هفته دیگ میرم

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی