۵ پاسخ

نه خیلی از خوبه ...از این به بعد هم نان میدم

کجایی هستی

مامانا کسی اپتامیل ۲ نداره ب بچش نسازه بخاد بفروشه با قیمت کد ملی خریدارم

منم نان ۳ گرفتم از آبتامیل هم بهتره

میتونی ۲هم بدی فقط نصف پیمان باید بیشتر بریزی دکتر بهم گفت

سوال های مرتبط