خانما مرحله ی بعد از آنومالی چیه و چه ماهی؟

۴ پاسخ

بمن ک هیچی نگفته فعلا ۱۸ هفته انومالی مو دادم ۲۲ هفته رفتم چکاپ ماهیانه گفت ۲۵ هفته برو برا ازمایش قند

۲۲ هفته اکوکاردیوگرافی قلب جنین
البته منو تو آنومالی نگاه کرد

اکوقلب هم هست

فکر کنم بعد انومالی ۲۴ هفته آزمایش دیابته
سونو هم ۳۰ هفته برای رشد

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری